Kim jest #KogaGirl?

Jakie są nasze klientki? Do kogo kierujemy projekty?

            Podczas prowadzenia biznesu internetowego, najważniejsze jest budowanie zaangażowanej społeczności. Aby stworzyć takową, kluczowe jest poznanie swoich klientek, czyli grupy docelowej, do której skierowane będą nasze działania.

Piękna, mądra i świadoma- taka właśnie jest #KogaGirl

Nasze klientki po pierwsze na pewno są wspaniałymi kobietami. Piękne, mądre i świadome. Te trzy przymiotniki są idealne jeżeli mówimy o kobietach, które wybierają naszą biżuterię.

Piękna, bo każda z nas jest piękna i ważna. Mądra, bo wybiera uczciwie produkowane z Polsce produkty. Ceni sobie fakt, że bardzo często biżuteria powstała specjalnie dla niej. Ważne jest dla niej, aby jej zakupy nie powstawały kosztem nikogo ani niczego.

Świadoma. W naszej obecnej sytuacji to wstyd prowadzić biznes nie zwracając uwagi na środowisko. Kogagirls doskonale o tym wiedzą. Chętnie korzystają z naszego „eko-rabatu”, o którym więcej przeczytacie TUTAJ.

            Mam nadzieje, że na swojej drodze spotkam jeszcze wiele cudownych kobiet.